saç,

Urban Care Style Guide Lock N Roll Sabitleyici Saç Spreyi | Ürün İnceleme

08:57 Coly 0 Comments

Kısa saçlılar saç spreyi kullanamaz mı?
Gayet de kullanır.
Hatta daha da işe yarar :)

'Urban Care Style Guide Lock N Roll Sabitleyici Saç Spreyi'



Saçlarımı kestirdiğim günden bugüne şekil vermek ne kadar kolay olduysa bir o kadarda zorlaştı.
Kısa saç daha kolay taranır bakımı daha az olur evet.
Çok kıvırcık yada düz saçlarınız yoksa kolayca da şekil alır.
Dalgalı saçlarım olduğundan şekil alması benim için daha kolay oluyor.
Ama eğer kapalı bir bayansanız saçların neler çektiğini bilirsiniz :)
Hele ki baş örtüsünü çıkarttığınız da ki o manzara...
Aman Allahım :)

#Yeni1sen etkinliğinde bizlere verilen bu saç spreyini uzun bir süre önce kullanmaya başladım.
Hatta bitti bitecek diyebilirim.
Şunu söylemeliyim ki, kullandığım saç spreyleri arasında saçlarımı ağırlaştırmadan ve sertleştirmeden şekil veren en güzel sprey!
Özellikle baş örtüsü altında ezilen ve basık saçlarımı fırçaladıktan sonra bu spreyden sıkıyorum.
Ve ellerimle şekil veriyorum.
Hem harika bir tutuş sağlıyor hem de harika kokusu var.
Uzun süre şekli bozulmuyor saçlarımın...


75 ml olmasına rağmen bana epey bir gitti.
Saçlarım kısa olduğundan diye düşünüyorum :)
İndirim zamanı gidip büyük boyunu alacağım.
Eğer sizlerde saçlarınıza ağırlık vermeden aynı zamanda bakım yapacak ve yapış yapış bir his vermeyecek bir saç spreyi arayışındaysanız mutlaka bir şans verin derim.

Okuduğunuz için teşekkürler.
Hoşça Kalın!



You Might Also Like

0 yorum: