alışveriş,

Watsons Alışverişim | Cilt-Vücut Bakım Ürünleri

09:41 Coly 0 Comments

watsons-alisveris
Merhaba kızlar!

Uzun bir alışveriş yazısının ardından...
Geçenlerde instagram üzerinden yaptığımız hediye etkinliği sebebi ile ben vurdum başımı gittim alışverişe :)
Özlemişim!
Yakınımda Gratis,Watsons gibi mağaza olmadığından her zaman gidemiyorum açıkcası.
Gitmişken de ihtiyaçlarımı tamamladım çok iyi oldu bu etkinlik :)

Bu yazıyı geç paylaşmamın nedeni ise aldığım ürünlerin bazılarından Sinem'e de aldığımdan...
Sürprizi kaçmasın istedim :)
Şimdi heyecanla paylaşabilirim :)

Genelde cilt ürünleri aldım.

watsons-yüz-temizleme-kopugu

Watsons'ın bu çok şeker ambalajlı yüz temizleyicileri dikkatimi çekti.
Üzerinde temizleme köpüğü yazması ayrı bir ilgimi çekti.
Pembe olan beyazlatıcı, aydınlık görünüm verici...
Sarı olan derin temizleyici...
Yeşil olan ise yağ kontrol edici imiş...
Bakalım ambalajları kadar başarılılar mı?
Fiyatları 4,90 idi...

yag-kontrol-mendilleri

Yağ kontrol edici kağıtları çok seven bir insan olarak Beauty Formulas markasından almazsam olmazdı :)
İçerisinde 50 tane var.Fiyatı 4,99 gibi bir şey di...

Watsons Baby Soft Collagen Lip Balm ambalajdan dolayı alındı :)
Fiyatı 4,99

la-petit-marseillies-dus-jeli

La Petit Marseiliais (!) yazması zor oldu benim için :)
Son zamanlarda her yerdfe gördüğümüz bu duş jelleri 7,90 a 1+1 olunca denemek istedim.
Pamuk ve Gelincik Sütü olan şu an bende.
Beyaz Şeftali ve Nektarin olan Sinem arkadaşıma gitti :)

makyaj-temizleme-mendilleri

Ben makyaj temizleme mendillerinin hastası olduğumdan denemediğim ne varsa aldım :)
Beauty Formulas Deep Cleansing ve Gentle Soft Apricot olanları aldım.
Biri tüm ciltler için şeftali içeriyor, diğeri ise yağlı ve karma ciltler için...
Sanırım indirimle 4,90 falandı...

makyaj-temizleme-mendilleri

Watsons'ın kendi ürünü olan bu ıslak mendillerden 3 çeşit aldım.
Normal ciltler, Hassas ciltler ve Yağlı-Karma ciltler için olan bu ıslak mendiller waterproof maskarayı bile çıkarttığını iddia ediyor.
Bakalım göreceğiz :)
Bunlarda 4,90 diye hatırlıyorum...

makyaj-temizleme-mendilleri

Yine Watsons'a ait bu mendiller dikkatimi çekti.
Bunların bir-iki çeşidi daha vardı.Hatırladığım kadarıyla üzerinde maskara ve ruj resimleri olan...
Ama ben sadece bu ikisini aldım denemek için.
Üzerinde ki ürüne göre temizlediğini söylüyor
Ben fondöten ve kapatıcı olanları aldım.
Fiyatlarından net emin değilim ama 5-6 tl bir şeydi...

intim-deodorant-intim-mendil

Beauty Formulas Feminine intim hijyen mendillerinden ve intim deodorantından aldım.
Bu ürünleri kullanmaya çekinen biriyim ama paketleri çok şirin geldi :)
Bakalım umarım memnun kalırım.
Deodorant 7,50 tl  yanındaki 6,50 ama yarı yarıya gelmiş oldu.

watsons-cep-mendilleri

Benim için Watsons alışverişlerim de klasikleşmiş olan mendiller...
Sürekli değişen şirin ambalajlarına bayılıyorum.
Bu sefer macaronlara denk geldim.
Bırakırmıyım? :)

watsons-cep-islak-mendilleri

Ve tabiki de almadan çıkmadığım diğer bir ürün ıslak mendiller.
Çantaya koymalık çok iyi oluyor bunlar.
Hem minicikler hem ambalajları çok tatlı :)
Üstelik çok güzel kokuyorlar.

watsons-cep-islak-mendilleri

Benim Watsons alışverişim bu şekildeydi.
İçlerinden kullandığınız ürünler varsa yorumlarınızı bekliyorum.

Hoşça Kalın!


You Might Also Like

0 yorum: