Kozmetik,

Deborah La Cipria Compact Powder 40 | Ürün İnceleme

03:33 Coly 0 Comments

Selam kızlar.
Bugün size yaklaşık 1 aydır sık sık kullandığım pudradan bahsetmek istiyorum. 
Bu pudrayı instagramda @kozmetikvitrini (satış hesabı) arkadaşımdan satın almıştım.
Deborah markasının ürünlerini çok seviyorum. Bir allığı vardi ki aşık olduğum♥

Deborah La Cipria - Compact Powder 40


İlk etapta tereddütlüydüm acaba
rengi uyarmı uymazmı diye...
Çünkü değişik bi cilt rengim var benim :) 
Sarı alt tonludur ama genelde zor uyum sağlar. 



Deborah La Cipria - Compact Powder 40


Deborah La Cipria - Compact Powder 40


Deborah La Cipria - Compact Powder 40


Herneyse aldım ve denedim. Internetten yaptığım araştırmalarda kiminin çok sevip kiminin hiç beğenmediği yazıyordu. 
Ben gerçekten çok beğendim. Bi kere rengi harika uydu tenime. Bendeki numarası görüldüğü gibi 40 numara.



Deborah La Cipria - Compact Powder 40


Kapatıcılıgıda bana iyi geldi. Çok buyuk sivilce problemleri olmayanlar için yeterli kapatıcılığı var. Yağ emici bi pudra olduğu için ciltte matlık sağlayıp parlama yapmıyor. 

Kokusu bir harika♥
Ve yüzünüze dokunduğunuzda kadife gibi hissediyorsunuz. Lafın kısası ben bu pudradan çok memnun kaldım.  Yine alabilirim listesine girdi :)
Bu arada Merve'ciğime burdan çok teşekkür ediyorum beni bu ürünle tanıştırdığı için.
Hepinizi çok öpüyorum. 
Hoşçakalın☆

You Might Also Like

0 yorum: