Kozmetik,

The Balm / Balm Shelter | Ürün İnceleme

04:13 Coly 0 Comments

Merhabalar güzellikler :)
Bugün size şu adı namı pek çok yazılmış çizilmiş Balm Shelter yazısı yazayım dedim.
Kimisi çok memnun kimisi değil... Ama çoğunluk begenildiginden yana. 
Birde benden fikir alın istedim....


The Balm - Balm Shelter



Ambalaj olarak evet her ürününde olduğu gibi bundada bi seferlik mevcut :) 
Zaten The Balm markasını ambalaj konusunda
çok başarılı buluyorum. Al benisi fazla olduğu için insan bazen ambalajına kapılıp bile alıyor. :)


Mesela ben bu üründe aynen öyle yaptım :) Tabi olumlu yorumların etkisi daha büyük. Kuzenim aldığını ve çok beğendiğini söyledi. Bende hem ambalajına hemde büyük olmasına (biliyosunuz normalde 30 ml olur bb'ler) bayıldım. 

Hemen gidip açık rengini aldım tabi....


The Balm - Balm Shelter


Ama şöyle bir durum var ki açık rengi olmasına rağmen bana koyu geldi :(
Ki ben öyle bildiğin bembeyaz bi hatunda değilim yani :)
Normalde hep orta tonda fondoten kullanıyorum. 
Bb lerde açık ton alıyorum tam tutuyor rengi.
Ama bunda öyle olmadı işte!
Bu böyleyse bunun koyusu nasıldır Allah bilir :)


The Balm - Balm Shelter
The Balm - Balm Shelter


Bilmiyorum renk farkını anlayabildiniz mi ?




The Balm - Balm Shelter




Sanırım bu fotoğraf daha iyi anlatmıştır olayı :)
Çünkü bariz belli.Ton farklılıkları var.Kapatıcılık zaten '0' bana göre. Kimi arkadaşlar rengi güzel eşitlediğini söylemiş ama malesef bana göre oda '0'.
Kısacası ben bu üründen hiç memnun kalmadım. Sanırım instagramda satışa koyabilirim.
Zaten 1 kere kullandım. Birde sizin için swatch yaptım. Aldığıma pişman olduğum ürünler arasına girmiş bulunmakta :)
Bir dahada asla alınmayacak! 
Hepinize güzel günler kızlar♥

You Might Also Like

0 yorum: