A101,

Landessa Ice Coffee Cappuccino | Abur Cubur Keşiflerim Ürün İnceleme #2

14:36 Coly 0 Comments

Herkese selam...

Ramazan geldiğinden beri fark ettim ki doğru dürüst abur cubur incelememişim :)
E malum gündüz oruç var.
Akşamda sohbetli muhabbetli iftar sofralarından yer kalmıyor mide de.
Bari ilk kez denediğim bir içeceği sizlerle paylaşayım dedim :)



'Landessa Ice Coffee Cappuccino'

landessa-ice-coffee-cappuccino

A101 marketlerde satılan bu kahvenin bir kaç çeşidi var.
Vanilyalısı, Cafe Lattesi, Cappuccinosu...
Ben Cappuccino olanı aldım.
Soğuk kahve sevdiğimden denemek istedim.

landessa-ice-coffee-cappuccino

Ambalajı çok güzel.
Yumuşak bir kartondan üretilmiş.
Kapağı da enteresan bir şekilde açılıyor.

landessa-ice-coffee-cappuccino

Dökerken bile hissedilebilen yoğun bir kokusu var.
Zaten koyu bir kıvama sahip.

landessa-ice-coffee-cappuccino

Ben biraz keyfime düşkün olduğumdan yanına çikolataları, çilekleri dolduruverdim :)
E tabi görsellik önemli :)
Tabi ki küçücük bardakta içmedim.
Herşey sizlere daha şık görseller sunabilmek için :)

landessa-ice-coffee-cappuccino

Peki beğendim mi?
Malesef hayır:(
Çok yoğun bir kahve tadı var.
Ya da yoğun bir süt tadı bilemedim :(
Kısacası kokusu, kıvamı yoğun bir kahve...
İçtikten sonra karnımı ağrıtacak cinsten.
Hatta instagramda bir arkadaşım söylemişti çok ağır o diye :(
Şimdi anladım onu :)

landessa-ice-coffee-cappuccino

Zaten içerisinde tam yağlı süt varmış.
Bu kadar yoğun olmasının sebebi ise tamamen doğal olması imiş.
İçerisinde süt tozu bile yokmuş!
Alp dağlarından gelen süt ile seyreltilmiş %100 arabicca kahve falanmış filanmış...
Seveni çok!
Bunu sözlük sitelerinden görebilirsiniz.
Ama bana nedense acı şuruplar gibi geldi :(
Oysa ki çok severim ben soğuk kahveyi...

landessa-ice-coffee-cappuccino

Neyse en azından aklımda kalacağına midem de kaldı :)
Denemiş, test etmiş oldum.
3,50 tl yi bir daha vermem buna...
Bu arada yanında denediğim Toffifee ler için de bir yazı yazacağım :)


landessa-ice-coffee-cappuccino

Aranızda bu kahveyi seven yada sevmeyen varsa yorumlarınızı bekliyorum.
İyi geceler kızlar.
Hoşça Kalın!

You Might Also Like

0 yorum: