makyaj temizleme ürünleri,

Dalin Organic Pamuk Mendil (Yenidoğan) - Ürün İnceleme

09:21 Coly 0 Comments

Islak mendiller artık hayatımızın her yerinde...
Bir de bizim makyaj için kullandığımız mendiller tabi ki.
Ama ben bazı ıslak mendilleri makyajımı silmek için de kullanıyorum.

Bunlardan en favorim 'Dalin Organic Pamuk Mendil'



Yüzüm için kullanacağım mendillerde önem verdiğim şeylerin başında yeni doğan için üretilmiş olması geliyor.
Bebeklerin hassas cildine kullanılabilecek ürün yüzüme zarar vermez diye düşünüyorum.
Gerçi ıslak mendil ile temizlesem bile arkasından mutlaka yüzümü temizleme jeli ile yıkıyorum.
Sadece makyajımın kabası için kullanıyorum.


Bu üründe sevdiğim şeylerden biri organik isminin hakkını vermesi.
Herhangi bir parfüm içermediğinden kokusu yok.
Yüzümü yakmıyor ki en önemli şeylerden biri de bu...
Çünkü karma cilt tipine sahip olmama rağmen bu tarz ürünler yüzümde hassasiyet yaratıyor.
Kokusuz, çok ıslak değil ve makyajımı güzel çıkartıyor.


Mendili gerçekten pamuk gibi.
Ve çok dayanıklı.
İncecik bir mendil değil.
Üst fotoğrafa bakarsanız anlayabilirsiniz.
Ellerimle açmama rağmen yapısı bozulmuyor.

Sizlere tavsiye edebileceğim bir ürün.
Bebeği olanlar, çantasından ıslak mendil eksik etmeyenler yada benim gibi makyaj temizlemek için ıslak mendil arayışında olanlar mutlaka alın deneyin derim :)

Okuduğunuz için teşekkürler.
Hoşça Kalın!

You Might Also Like

0 yorum: