Alışverişlerim,

Anneler Günü İndirim Alışverişim | Migros, Bim, A101

10:45 Coly 0 Comments

Anneler-Gunu-Alisverisim Migros,Bim,A101
Merhaba
Bugün sizlerle anneler günü indiriminden aldığım ürünleri paylaşmak istiyorum.
Aslında pek bir şey alamadım :(
Gratis Watsons vs.  gidemedim bu indirim...
Bulunduğum semt ise sadece migros jet barındırıyor bünyesinde :)
Yani migrosların küçük hali diyelim işte...

Migrosa uğradım daha sonra bazı kozmetik ürünleri satan yerlere uğradım.
Bu indirimi de masrafsız atlattım diyebilirim :)

Zaten gitsem de Benri Kare Pamuk ve The Balm Eyeliner alıp çıkacaktım.
Neyse sağlık olsun bir daha ki indirime artık diyelim ve aldıklarıma geçelim :)



İlk olarak migros alışverişime bakalım.
Biliyorsunuz Migroslar da %50 indirim vardı.


Anneler-Gunu-Alisverisim Migros,Bim,A101

Aslında Garnier Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu ve Göz Makyajı Temizleyici alacaktım.
Ama bulamadım.
Ya ürünler buraya hiç gelmemişti ya da kalmamıştı bilemiyorum :(

Onun yerine Neutrogena Pink Grapefruit yüz yıkama jelini ve Neutrogena Çift Fazlı Göz Makyaj Temizleyicisini aldım.
Anneler-Gunu-Alisverisim Migros,Bim,A101


Anneler-Gunu-Alisverisim Migros,Bim,A101

İkisi de önceden kullanıp memnun olduğum ürünler idi.


Yüz yıkama jeli 9.90 dan 4.95 e,

Göz Makyajı Temizleyici ise 20.25 den 10.13e düşmüştü.
Ben de elim boş çıkmamak adına birer tane aldım ve çıktım.


Anneler-Gunu-Alisverisim Migros,Bim,A101

Colgate Seyahat Paketi yine Migrosa özel bir üründü.
İçerisinde 1 adet Gül Özlü Sabun, mini boy Anti Çürük Diş Macunu, mini boy Plax Ağız Çalkalama suyu, mini boy Thermal Spa Duş Jeli, 2 adet ise Mikro Hassas Diş Fırçası mevcut.
Aynı zaman da ise çanta hediye gibi olmuş.
Çantaya atıp çıkmak için güzel ürünler :)

Vaseline Cocoa Butter krem 100ml olarak 4.90 dan 2,45 e düşmüştü.


Anneler-Gunu-Alisverisim Migros,Bim,A101

Vaseline Butter lara bayıldığımdan çantaya atıvermek için bir tane de bundan alıverdim.


Kasanın yanında ise Dermokil Saç Kreminin bu küçük boyunu gördüm.



Anneler-Gunu-Alisverisim Migros,Bim,A101

Dermokil duş jellerini severek kullanıyorum.

Maskelerini de öyle. Ama şampuan ve saç kremini denememiştim.Denemek adına küçük boyda olmasından dolayı aldım. Fiyatı 2,50 TL.

Daha sonra Bim markete gittim.

Aslında ıvız zıvır almak içindi bu ziyaret :) Ama kasanın yanında anneler günü için hazırlanmış bir paket gördüm.


Anneler-Gunu-Alisverisim Migros,Bim,A101

Tam da denemek istediğim Loreal Üç Etkili Kusursuz Makyaj Temizleme suyu bu paketin içerisinde idi.

Biliyorsunuz ki Garnier ile bir çok kıyaslama yazıları yazıldı çizildi.
Ben henüz denemediğim den bu fırsatı kaçırmak istemedim.
Yanında ise Loreal Üç Etkili 24 Saat Nemlendirici Krem 50ml olunca tadından yenmez dedim ve aldım bir tane...


Kremin normal fiyatının 25 TL ve makyaj temizleme suyunun da 18-19 TL civarı olduğunu düşünürsek bu paket bana çok uyguna gelmiş oldu :)

Fiyatı 19,90 TL.

En son A101 markete uğramak istedim.
Orada pek bir şey yoktu. Sadece Palmolive Body Butter serisinin Çikolatalı Sıvı El Sabunu ve El-Vücut Katı sabununu gördüm.


Anneler-Gunu-Alisverisim Migros,Bim,A101

Ben biraz sabun aşığı olduğumdan hemen bunu da aldım stoğa.

Tam emin olmamakla beraber yanlış hatırlamıyorsam sıvı el sabununun 2,95 katı sabunun ise 1,95 gibi bir fiyatı vardı diye hatırlıyorum.

Evet kızlar işte kaçan indirimden elime kalanlar bunlar oldu :)
Olsun yine de ihtiyaçlarımı gidermiş oldum.
Eğer ilginizi çeken bir ürün oldu ise Migroslar da indirim bitti ama Bim ve A101 lerde diğer ürünleri hala bulabilirsiniz diye umuyorum.

Okuduğunuz için Teşekkürler!
Sevgiyle Kalın...

You Might Also Like

0 yorum: