Alışverişlerim

Küçücük Kozmetik Alışverişi | Neva Color Boyalar / Restorex Şampuan

13:05 Coly 0 Comments

Küçücük Kozmetik Alışverişi | Neva Color Boyalar / Restorex Şampuan
Merhaba kızlar...
Anneler günü indirimi alışveriş yazımda küçük kozmetikçi diye bahsetmiştim ama yazı da görememiştiniz.
Uzun bir yazı olduğundan ayrı bir yazı yazmak istedim.

Aslında 2 çeşit ürün için yazılacak bir yazı değil ama ben sizlerin yorumlarını bilmek istediğimden yazmak istedim.
Aranızda kullananlar olduysa en azından sonuçlarını bilmek isterim.
Bilgi paylaştıkça güzeldir :)

İlk ürün uzun zamandır aklımda olan, son zamanlar da ise reklamlar da görmeye başladığım ''Restorex Speed And Long Shampoo''...


Küçücük Kozmetik Alışverişi | Neva Color Boyalar / Restorex Şampuan

Saçları daha hızlı uzattığını iddia eden bir şampuan.
Bakalım deneyip göreceğim.Çok merak ettiğim bir ürün.
İçersin de paraben olmaması istememe en çok etken olan sebep.

Küçücük Kozmetik Alışverişi | Neva Color Boyalar / Restorex Şampuan

Anneler günü için olduğundan bir kaç yer de indirimde gördüm.
Ben Fatih Kozmetik adında büyük bir kozmetik market tarzında bir yerden aldım.
John Frieda'dan Baby Lips'lere kadar herşeyi bulabileceğiniz bir dükkan.
Farklı şehirlerde de şubeleri var.

2'li set halinde fiyatı 9.90TL...
Aranızda daha önce kullanıp gözlemleyen arkadaşlar varsa yorumlarını görmekten mutlu olurum.

Daha sonra farklı bir kozmetikçiye gittim.
Uzun zamandır denemek istediğim bir boya vardı.
Ama yaşadığım semtte bulamıyordum.
Özellikle Youtuber arkadaşımız Duygu Hatipoğlu' nun bir videosunda bu boyayı kullandığını gördüğüm de hemen bulmalıyım dedim ve arayışa geçtim.
Çünkü o saç rengine bayılmıştım Duygunun...

''Neva Color Fildişi No:11''

Küçücük Kozmetik Alışverişi | Neva Color Boyalar / Restorex Şampuan


Saçlara platinimsi ve grimsi bir ton katıyor.
Beni instagramdan takip edenler bilirler.
Saçlarımı kestirdim ve şu an çok sağlıklılar.
Ve artık sadece dip boyası yapıp cila ile devam edeceğim.
Bir daha oryal kullanmamaya söz verdim kendi adıma :)

Bunun için bir boya daha almam gerekiyordu.
Kendime dip boya için zemin bir renk seçtim.

Ve ''Neva Color Küllü Çok Açık Kumral No:9.1'' aldım.

Küçücük Kozmetik Alışverişi | Neva Color Boyalar / Restorex Şampuan


Az çok gözünüzün önüne getireblirsiniz yapacaım rengi.
Dipler küllü bir kumral.Uçlar ise kül rengine yakın platin bir ombre olacak uzadıkça.

Saç boyama rutinimi ise her zamanki gibi burada
sizlerle paylaşacağım :)

Neva Color boyalar kesinlikle çok başarılı boyalar.
Çoğu kuaförün hala kullandığı ama bi türlü keşfedilememiş bir boya.
Fiyat ve performans açısından gerçekten haika bir ürün.

Fiyatı ise 4,25 TL...

Evet kızlar benm küçük alışverişim bu şekildeydi.
Kullananların youmlarını bekliyorum.
Bu arada şampuanın birisi ile bir fikrim var.
Onu da sizlerle paylaşacağım :)

Hoşçakalın! ♥

You Might Also Like

0 yorum: