A101,

HI-LEVEL SmartUSB For Smartphone/Notebook/Tablets/Pc | A101 Alışverişim

01:32 Coly 0 Comments

Selamlar...

Kızlar bugün sizlerle iyi ki almışım dediğim bir ürünü paylaşacağım.

'HI-LEVEL SmartUSB'
For Smartphone-Notebook-Tablets-Pc


İsminden de anlayacağınız üzere bu bir USB bellek...
Resim, müzik, video ve belgelerinizi saklayabileceğiniz bir dijital ortam diyelim :)


Ama benim yazısını yazacak kadar mükemmel bulmamda ki sebep sadece bu olamaz değil mi?



Evet başka bir özelliği daha var bunun.
Bu aynı zaman da Android telefonlarınız da rahatlıkla kullanabileceğiniz bir ürün.
Telefonunuz resim ve müziklerden dolayı full dolu ve pc ye aktarım size zor geliyorsa...
Ya da pc kullanmıyor ve resimlerinizi depolamak istiyorsanız işte bu ürün tam size göre :)

Ürünün dış kısmı metal ve plastik karışımlı.
Bir tarafını metal olan kısım örtüyor.Diğer tarafını ise küçük bir kapak koruyor.
Ayrıca anahtarlığınıza takarak yanınızda kolayca taşıyabiliyorsunuz.
Kırmızı,Mavi,Yeşil,Sarı ve Siyah renkleri bulunuyor.
Siyah hariç diğer renkler de telefon ve pc bağlantısı sağlandığında içerisinden ışık yanıp sönüyor :)



2 ucu bulunan bu ürünün bir tarafıyla pc-notebook-tablet gibi cihazlarınızda veri alışverişi yapabiliyorsunuz.



Diğer ucuyla ise direk telefonunuza bağlanıp ister telefonunuzda ki dosyaları bu cihaza aktarabilir, ister bu bellekten telefonunuza resim, video vesaire belgeler atabilirsiniz.




Ben aldığım günden beri severek kullanıyorum.
Özellikle telefonuma müzik,resim gibi ortam dosyaları atmak istediğim de direk telefonumun şarj yerine takıp tek dokunuşla hepsini alıyorum.
Telefonum çok sık dolduğundan bununla rahatlıkla boşaltabiliyorum.

16 gb ve 8 gb olmak üzere iki seçenek var.
Belki daha yüksek olan da vardır ama buraya gelmedi :)

Garanti belgesi ve ürünün diğerlerine göz atmak istersiniz diye sizlerele özelliklerinin bulunduğu resmi paylaşmak istiyorum.





Evet benim yazım bu kadardı :)
Ara ara A101 lere geliyor bu üründen.Almak isterseniz tavsiye edebilirim.
Özellikle perşembe günü için olan indirim broşürlerini takip edin.Çünkü anında bitiyor bu ürün.
Fiyat ise;
8 gb olan 9.95 TL...
16 gb olan ise 19.95 TL...

Benden kesinlikle tavsiye bir ürün :)
Artık seçim sizlere kalmış. Öpüyorum.
Hoşçakalın!  ♥♥♥

You Might Also Like

0 yorum: