bitenler,

Saç ve Duş Ürünleri | 3 Aylık BİTENLER#1

14:23 Coly 0 Comments

Bugün ilk kez bir bitenler yazısı hatta videosu ile karşınızdayım.

Bir cesaret öyle bir çekiverdim işte :)

Hataları mazur görün ilk video için :)

Aslında uzun bir bitenler yazısı olacaktı ama ben kategorilere böldüm bu yazıyı.
İlk olarak saç ve duş ürünlerini sizler ile paylaşacağım.
Videoyu izledikten sonra yazıyı okuyup resimleri ayrıntılı bir şekilde görebilirsiniz.



Down Under Naturals Nude şampuanın yazısını zaten daha önce yazmıştım.
Bayıla bayıla kullandım.İndirimde stok yapmayı düşünüyorum :)
Yazıyı okumak için TIK TIK :)

Down Under Naturals Nude şampuanJohn Frieda Sheer Blonde Sarı Saçlar İçin Güneş Işıltısı Veren Şampuan ve Saç Kremi

John Frieda Sheer Blonde Sarı Saçlar İçin Güneş Işıltısı Veren Şampuan ve Saç Kremi...
Nude kadar memnun kaldığım bir ürün.
Kokusu verdiği yumuşaklık ve o kokunun saçımda uzun süre kalması beni gerçekten çok memnun etti.
Özellikle yazın kullandığınızda güneşinde etkisiyle birlikte çok güzel ışıltı katıyor.
İndirimde tüm serisini almayı düşünüyorum.


Wella Pro Series Nem Terapisi Ve Onarıcı Şampuan
Gliss Ultimate Oil Elixir Gliss colour protect şampuan

Wella Pro Series Nem Terapisi Ve Onarıcı Şampuanı...
Wella şampuanların kokularına bayılıyorum.Uzun sürede saçlarınız da kalıyor.
Onarıcı olan şeffaf olduğundan biraz sertleştirebiliyor ama saç kremi ile birlikte kullanıldığında sıkıntı olmuyor.
Nem terapisi ise daha kremsi bir şampuan.
Ara sıra dönüşümlü olarak kullanabileceğim bir şampuan.



Gliss Ultimate Oil Elixir şampuanı pek sevemedim.
Saçlarımı sertleştirdi.Ve kokusu çok ağır geldi.Baydı resmen beni :(
O yüzden bir daha almayı düşünmüyorum.
Gliss Color Protect şampuanı ise sevdim.Hem güzel bir his bırakıyor hem de kokusu gerçekten çok hoş.


Bioblas 360 şampuan
Mecit Efendi Zeytinyağlı Şampuan



Mecit Efendi Zeytinyağlı Şampuan ise benim karışım hazırlayıp kullandığım bir şampuan.
İçerisine bitkisel yağlar ve vitaminler ekleyerek maske yaptıktan sonra bu şampuanla yıkayıp bir kaç dakika bekletiyorum.
Ardından ise normal şampuan kullanıyorum.
Bunu ayrı bir yazı ile sizlerle paylaşacağım.

Bioblas ise şu an kullandığım büyük boyun yanında hediyeydi.
Denemek için kullandım.Yapısı çok yoğun sıkarken epey zorlandım.
Çok fazla köpürmüyor.Kokusu güzel.Dökülme problemim olmadığı için o konuda bir yorum yapamayacağım.


Down Under Naturalas Argan Yağlı Saç Bakım Maskesi
Gliss Sıvı Saç Kremi




Down Under Naturalas Argan Yağlı Saç Bakım Maskesi
Çok bayılmadım açıkcası.Kokusu güzel di evet ama saçlarıma sürdüğümde sanki eriyordu.
Öyle aman aman yumuşatmıyordu.
Bir daha alacağımı düşünmüyorum.

Gliss Sıvı Saç Kremi her çeşidi favorim zaten.Kokusu ve yumuşaklığı sayesinde sürekli aldığım bir ürün.

Loreal Elseve Arginine Direnç Saç Kökleri için olan bu spreyin sadece kokusunu beğendim.
Bir faydasını görmedim açıkcası.

Avon Elma Ve Yulaf Özlü Saç Bakım Spreyi.Kokusu berbatti.Onun dısında saç açması güzel.

Jaxa Mavi Fön Suyu ise sürekli kullandığım mavi sulardan biri.Aslında SarıKız marka kullanıyorum ondan daha memnunum ama bi ara almıştım bunu.
Güzel kötü bir ürün değil. Bulamazsam diğerini eğer yine alınabilir.


Oriflame Hair X Dry ShampooMorfose Saç Spreyi


Oriflame Hair X Dry Shampoo severek bitirdğim bir ürün.
Güzel emiyor yağı ve taptaze bir görüntü veriyor.
Hep koku koku koku dedim ama bunun da kokusu gerçekten güzel :)
Benim biraz koku takıntım var evet :)

Morfose Hair Strong Spray
Evet biraz fazla sert bir sprey ama güzel tutuculuğu var.Saçlarda tortu tortu kalmıyor.
Kokusuda çoooook güzel.
Onun için bile alabilirim :)


Komili Multi Vitamin Köpük Sabun

Komili Multi Vitamin Köpük Sabunu
Bende ki Rahatlatıcı olan.
Hafif yapılı, ellerden çabucak arınan ve güzel nemli bir his bırakıyor.
Şişesi ile ilgili bir fikrim var ama bakalım başarılı olabilecekmiyim :)

Evet bitenler de 1. part bitti.

Sizlerinde kullanıp memnun olup olmadıgı ürünler var ise yorumlarınız beni mutlu eder.
Okuduğunuz için çok teşekkürler.

HOŞÇAKALIN!

You Might Also Like

0 yorum: