A101,

Illy Issimo Cappuccino Coffee | Abur Cubur Keşiflerim Ürün İnceleme #1

12:10 Coly 0 Comments

Hu huu ben geldim :)

Bloguma yeni bir kategori oluşturmaya karar verdim.
Aslında bir değil bir kaç fikir var aklımda aa ilk olarak bununla başlamak istiyorum.

Ben değişik yemekler tatmayı seven yeniliklere açık bir damak tadına sahibim.
Hal böyle olunca da keşfedilmemiş görülmemiş ürünleri denemek bana ayrı bir keyif veriyor.
Benim bu merakım internetten farklı ülkelerin abur cuburlarını satın almayı araştıracak kadar ileri derece de... :)

Kaynakları da buldum gibi bir şey.Yakında Allah izin verirse belki de ülke ülke yazarım bu postları :)
(inşallah çok amin)

Şimdi gelelim geçen alışverişim den aldığım bir ürüne...
Ürün menşei ile ilgili ufak bir bilgi ile başlayalım...



''İtalya’nın ünlü kahve markası Illy ile Coca Cola’nın Ilko Coffee International adı altında kurdukları ortak firma aracılığıyla piyasaya sürülen Illy Issimo’nun hazır soğuk kahve çeşitlerini Türkiye’de yaygınlaştırmak için üç yılda 3 milyon Euro yatırım yapacaklarını belirten Ilko International’ın Ceo’su Vinay Kapoor, tüketimin yaygınlaşmasıyla birlikte Türkiye’de de bir üretim tesisi kurmayı planladıklarını söyledi.''

Bu ürün bir kahve. Daha doğrusu cappuccino (!) Ya da bana sorarsanız hiç bir şeye benzemeyen bir şey.

Aslında internetten araştırmalarıma yurt dışında epey ünlü bir marka.
Hatta çok şık hazırlanmış bir web sayfaları var. Tabi ki ingilizce.
Zaten herhangi bir türk sitesin de satışına rastlamadım. Ama Amazon, Alibaba, Soap ve diğer bir kaç yabancı site de satışı mevcut.Kendi satış sitesi de var hatta.

Görünce epey bir şaşırdım desem yalan olmaz açıkçası...
A101 den aldığımdan dolayı ben öyle abzürük bir markadır diye düşünmüştüm :)
Tabi fişte fiyatını görünce de bi anaaa! olmadım değil :) 3,95 gibi bir fiyatı vardı küçücük ürünün.
Amazon ve diğer yurt dışı siteler de ise 12 li fiyatı $24.00 gibi bir rakam!


Velhasıl kelam gel gelelim verdiğim 3 kuruşa da pişman oldum.
Soğuk kahveyi severim ayrı onu da bir kenara bırak sıcak kahvemi bile soğutarak içmeye alışmış bir insanım ben.
Ama kardeşim bu çok kötü be! Soğuk ve içerisin de ne olduğunu bilmediğim baskın bir tat var.
İçerisini incelediğim de şöyle;

illy issimo% 100 doğal Arabica kahve Illy eşsiz harmanı ile yapılan hazır içecek kahve sunmaktadır. illy issimo kahve saf zevk oluşturmak ve hareket halindeyken duyuları uyandırmak en iyi doğal malzemelerle yapılır.

issimo Cappuccino Zengin espresso az yağlı süt ve kakao ile harmanlanmış tadı.

Anahtar Malzemeler: illy kahve, az yağlı süt, şeker, kakao.
Hiçbir koruyucu madde ekledi.
8,45 fl. oz. (250 mi) can
100 kalori, 1.5 g yağ

Yazının saçmalığına bakmayın google amca böyle çeviriyor sağ olsun :)
Tahminimce saf arap kahvesi o tadı veriyor :( Oldukça yoğu bir tadı var.
Soğuk kahve ya da cappuccino gibi bir şey değil yani...

Neyse gelelim saadete...Bir daha alırmıyım? Tabi ki de almam!
Umarım benim gibi böyle farklı ürünler seven ve denemek isteyenlere güzel bir yazı olmuştur.
Türk kahvesinin gözünü seveyim der ve bu yazıyı burada sonlandırırım ben!

Okuduğunuz için teşekkürler.
Bir daha ki keşifte görüşmek üzere.
Hoşçakalın!

You Might Also Like

0 yorum: