Cilt Bakım,

Natura Therapy Jeotermal Volkanik Kil Yüz Maskesi ve Peeling | Ürün İnceleme

06:11 Coly 0 Comments

Herkese Merhabalar...
Bugün sizlerle yıllardır kullanmış olduğum bir kil maskesini paylaşacağım.
Aslında bu geçen sene hazırladığım bir yazıydı ama ihmalkarlıktan paylaşamamıştım.
Geçen sene den kalma fotoğrafları görünce bari hemen yazısını yazıvereyim dedim. :)

Öncelikle ürün özelliklerini sizlerle paylaşmak istiyorum.


Natura Therapy Jeotermal Volkanik Kil Yüz Bakım Peeling Maske 300ml


Özellikleri neler?
  • Yüzü derinlemesine temizler, dağal detoks uygular.
  • Doğal nano mineral ve tuzlar ile cilt altına inerek cilt dokusunu sıkılaştırır ve kırışıklıklar ile kaz ayaklarını giderir.
  • Ciltte bulunan akne ve sivilceleri giderir.
  • Güneş lekeleri, hamilelik lekeleri ve çilleri giderir.
  • Yüzdeki ölü derilerin peeling ile atılmasını sağlayarak yüzü gençleştirir.
  • İçeriğinde bulunan doğal flor gazı sayesinde rahatlık ve ferahlık verir.
  • Stresi ve günün yoğunluğunu alır.
  • %100 Doğal Spa Ürünüdür.
  • Natural bir ürün olarak kesinlikle hiç bir kimyasal ve yapay katkı maddesi içermez.
Nasıl uygulanır? 
  • Maske direkt olarak yüze ve çene altına bir fırça veya el ile sürülür.
  • 10 dakika kuruması beklenir.
  • Sadece ılık su ile durulanır.
  • Cilde mükemmel bir yumuşaklık ve tazelik verir.
  • Her hangi bir yumuşatıcı krem sürmeye gerek yoktur.

Gelelim benim bu ürünü nasıl bulduğuma.
Öncelikle şunu söyleyebilirim ki kullandığım kil maskeleri arasında en iyisi!
Yüzümü gerçekten derinlemesine temizledi.




Karma ciltli olmama rağmen hassas bir cildim var.Buna rağmen cildimi kurutmadı ve herhangi bir iritasyona sebep olmadı.
Nemlendirici kullanmama bile gerek kalmayacak şekilde nemlendirdi.





Ben özellikle sivilceli dönemimde kullanmıştım ki sivilceleri gayet güzel kurutuyor.
Siyah nokta problemim olmadığı için o konu hakkında bir bilgim yok.Ama tahimn ediyorum ki etkisi büyük olurdu.
Yüzüm de herhangi bir leke yok ama daha bir billurlaştırdı ve aydınlık bir görünüm verdi.

Ben hafta da 2 bazen 3 kere uyguluyordum.
10 maksimum 15 dakika beklettikten sonra yıkayıp ardndan gülsuyu ile tonikliyordum.
Nemlendirici sürmenize gerek bırakmıyor.
İnanılmaz bir yumuşatma özelliği var.



Benden kesinlikle tavsiye bir ürün.Bittikçe alıyorum.

Ben bir aktardan almıştım eğer isterseniz aktarlardan bulabilirsiniz.
Ama internetden daha uyguna da temin edebilirsiniz.
Ben aktardan 15TL gibi bir fiyata almıştım.Ki zaten aşağı yukarı aktarlar da hep aynı fiyat.
İnternetten baktığım kadarı ile de öyle fiyatlar da.
Ama şu anda http://www.hizlial.com da 8,90 gibi çok çok uygun bir fiyatla satışta...

Kullananlarınız memnun yada memnun kalmayanlarınız varsa yorumlarınızı bekliyorum.
Umarım yararlı bir yazı olmuştur.
Hoşçakalınnn ! ♥

You Might Also Like

0 yorum: