avon,

Anew Vitale BB Krem | Ürün İnceleme

07:48 Coly 0 Comments

anew-vitale-bb-krem-urun-inceleme

Kızlar merhabalar...

Bugün sizlere nihayet Avon dan tenime uyan bir BB krem bulmanın sevinci ile yazıyorum :)

Bir önceki Nutra Effects inceleme yazılarımdaki hayal kırıklığından sonra, bu BB krem bana iyi geldi.
(o yazılarım için Buraya ve Buraya tık tık:)

Anew Vitale  BB Krem uzun zamandır
denemek istediğim bir BB kremdi.

Çevremde kullanıp memnun olanlar vardı.
Ne zamandır almak istiyordum.


Geçenlerde yanında göz jeli hediyesi ile birlikte uygun bir fiyata görünce hemen aldım.

Daha önceden elime bir testeri ulaşmıştı.Tek kullanımlık da olsa ilk kullanımda sevmiştim.

anew-vitale-bb-krem-urun-incelemeanew-vitale-bb-krem-urun-inceleme



Ürün 30 ml. SPF20 içeriyor.
Renk seçimi yok.Tek bir renk ile satışta.

anew-vitale-bb-krem-urun-inceleme

Çok sıvı, vıcık vıcık olan bir yapıda değil.
Çok yoğun bir yapısı da yok.Tam kıvamında diyebilirim.

Sürdüğümde gayet güzel yayıldı ve cildim ile uyum sağladı.

anew-vitale-bb-krem-urun-inceleme


anew-vitale-bb-krem-urun-inceleme
     
Renk seçeneği olmaması beni tedirgin etmişti.

Pembe alt tonlu bir ürün olarak benim sarı alt tonlu cildime bile harika uyum sağladı.
Hafif bir kapatıcılığı var.Herhangi bir parlaklık içermiyor.
Tek renk olmasına rağmen cilde güzel uyum sağlıyor.Biraz bekledikten sonra daha güzel oturuyor cilde.
Ağırlık vermedi ve dalgalanmada olmadı.Kalıcılığı da güzel.
Kısacası benim sevdiğim bir ürün oldu.Daha sonra yeniden alacağım :)
Denemek isteyenleriniz varsa bir şans verin derim.

Okuduğunuz için teşekkür ederim.
Hoşça Kalın!

You Might Also Like

0 yorum: