avon,

Avon Nutra Effects Radiance Renkli Nemlendirici SPF20 | Ürün İnceleme

07:27 Coly 0 Comments


avon-nutra-effects-radiance-renkli-nemlendirici


Avon Nutra Effects BB Krem den sonra bir de renkli nemlendiriciyi sizlerle incelemek istiyorum.

Ben bu serinin bir kaç ürününü aldım merak edip...
BB krem bana koyu gelmişti (yazısı için tık tık )

Renkli nemlendiriciler özellikle yaz aylarında çok iyi oluyor.
Hele bir de SPF si yüksek ise daha ne olsun?
Yüzünüzü hem korurken hem de renklendirebiliyorsunuz.




Ben de bu ürüne bir şans vermek istedim.
Ürün SPF 20 içeriyor ve 50 ml.

avon-nutra-effects-radiance-renkli-nemlendirici


Nemlendirici bir krem fakat içerisinde minik partiküller içeriyor.

avon-nutra-effects-radiance-renkli-nemlendirici

Diğer BB krem bana koyu olunca bundan yana epey umutluydum.
Çünkü zaten günlük bir nemlendirici olduğundan çok renk vermeyeceğinden emindim.
Üstelik elime aldığımda açık rengi görünce daha da mutlu oldum:)

avon-nutra-effects-radiance-renkli-nemlendirici

Ama bir kez daha hayal kırıklığına uğradım diyebilirim.
Ürünü elime uygularken evet açık bir rengi vardı.
Ama ürünü yaydıkça, içerisindeki minik renk pigmentleri dağıldıkça yine koyulaşmaya başladı.
Aslında çok koyu bir ürün değil ama bende yine leke gibi durdu :(

avon-nutra-effects-radiance-renkli-nemlendiriciavon-nutra-effects-radiance-renkli-nemlendirici


Evet gördüğünüz gibi umarım sizlerde farketmişsinizdir.
Yani anlayamıyorum benim tenimde mi problem var? :)
Her fondotenin ya orta rengini yada 2. rengini kullanan bir insanım ben :)
Bu koyuluk nedir ya hu!

avon-nutra-effects-radiance-renkli-nemlendirici

Diğer bir problem ise aşırı aşırı parlaması!
Çok parlak bir ürün.
Diğer ürülerle karıştırılarak kullanılırsa belki ama tek başına asla kullanamam...

avon-nutra-effects-radiance-renkli-nemlendirici

Yada benim gözlerimde bir sorun var :)
O zaman yorumu sizlere bırakıyorum.
Şayet ben bu kremi günlük nemlendirici diye uygularsam halim ne olur bilememedim :)
Ya bronzlaşmayı bekleyip o zaman kullanmayı deneyeceğim.
Yada diğer bb ve fondotenlerim ile kullanmaya çalışacağım.

Okuduğunuz için teşekkürler.
Hoşça Kalın!

You Might Also Like

0 yorum: