A101,

Çağrı Market Alışverişim | Abur Cubur Keşiflerim #3

08:07 Coly 0 Comments

market-alisverisi-abur-cubur-kesifleri
Gelelim benim hobim olan abur cubur keşiflerime :)
Eee hep makyaj hep kozmetik olmaz.
Blogumu sevdiğim şeyler ile renklendirmek gerek :)

Çağrı markete gittim geçenler de...
Bizim buralara daha yeni teşrif ettiğinden şöyle bir göz atayım dedim.
Tabi hemen koştum abur cubur reyonuna :)

Buldum bir şeyler ve kaptım hemen.
Hadi abur cubur sevdası olanlar benimle beraber keşfetsin o zaman :)



market-alisverisi-abur-cubur-kesifleri


İlk olarak merakımdan değil de yanında ki hediyesinden dolayı aldığım çayı paylaşmak istiyorum.
Ben sürekli sallama çay içen biri olduğumdan evde stok stok bulunduruyorum.
Aslında favorim Lipton Doğu Karadeniz çayı.Siyah inciyi daha önce denemedim.

market-alisverisi-abur-cubur-kesiflerimarket-alisverisi-abur-cubur-kesifleri

Bakalım hem denemiş olacağım hem de yanındaki Mug bardağa bayıldım :)
Çay varsa bende varım! sloganını taşısa da benim onunla ilgili farklı planlarım var :)


market-alisverisi-abur-cubur-kesifleri


Daha sonra bu ilginç Gagozu pardon gazozu gördüm :),




market-alisverisi-abur-cubur-kesifleri
Evet adı Gagoz.

Almamı tetikleyen şey ise üzerindeki yazılar oldu aslında...

Bir bakar mısınız ne kadar da değişik :)




DIŞINDAKİLER: 
DOĞALA ÖZDEŞ KARİZMA, RENKLİ MENKLİ BİR HAYAT, COOL KIZLAR, DÜNYAYI KURTARAN ADAMLAR… MATRAK ASİT İÇERİR. TEK YAN ETKİSİ: GEĞİRTİR… TİKİLERİN ULAŞAMAYACAĞI YERLERDE SAKLAYINIZ.




Mısır patlağı çok seven biri olduğumdan hemen bunları da alıverdim.
Son zamanlarda farklı aromalı mısırlar görüyordum etrafta.
Bu iki çeşidi orada görünce alıverdim.

Biri Baharat çeşnili pop corn...

market-alisverisi-abur-cubur-kesifleri
market-alisverisi-abur-cubur-kesifleri


                                                                                                                                                                                                                                                




Diğeri ise Tarçın ve Karamel çeşnili :)

Tatlı mısır hiç denemedim ama bakalım nasıl olacak meraklardayım...

Son olarak ise eskiden bildiğimiz Tang içeceklere benzer toz İce Tea var...
Ananaslı, Kivili ve Limonlu olanları aldım.

market-alisverisi-abur-cubur-kesifleri

Evet bu abur cubur keşfim de bu şekilde sona erdi :)
Bakalım tatları da ambalajları kadar çekici mi?
Hoşça Kalın!

You Might Also Like

0 yorum: