El Emeklerim/İşlemelerim,

Kurdele Nakışı İşlemeli Havlu | El Emeklerim/İşlemelerim

08:53 Coly 0 Comments

Kurdele Nakışı İşlemeli Havlu
Bugün sizlerle yine geçenlerde işlediğim ve instagram da çizimini paylaştığım havluyu paylaşacağım.

Bu kez kurdele nakışından yapmış olduğum bir havlu var karşınızda...
Yine bir kermes için yapmıştım bunu da...

Kurdele işi boncuk işinden daha kullanışlı olduğu gibi, işlemesi daha kolay oluyor.

Farklı farklı işleme teknikleri ile de daha gösterişli durabiliyor örneğe göre...



Ben burada balık sırtı tekniği, sap işi ve bolca tomurcuk kullandım...

Renk uyumu fazla uyumlu görünmeyebilir, ama elimde kalan kurdeleleri değerlendirmek istedim ve uydurmaya çalıştım :)


Bazı yerlerin yamukluğuna bakmayın :)
Desenin azizliğine uğradım.
Çünkü normal de havlu örneği değildi bu.
Masa örtüsü örneği olduğundan desen düz değildi girintili çıkıntı volanlı bir modeldi.
Ben de elimden geldiğince düzeltip işlemeye çalıştım :)


Her zaman ki gibi ölçerek çizime başladım :)

Deseni bir kurşun kalem yardımı ile havluya geçirdim ve üzerinden tekrar kalem geçtim...

Kurdele Nakışı İşlemeli Havlu


Kurdele Nakışı İşlemeli Havlu





Ve işte bittikten sonra fotoğrafları...


Kurdele Nakışı İşlemeli Havlu


Kurdele Nakışı İşlemeli Havlu


Kurdele Nakışı İşlemeli HavluKurdele Nakışı İşlemeli Havlu


Kurdele Nakışı İşlemeli Havlu

Kurdele Nakışı İşlemeli Havlu

Kurdele Nakışı İşlemeli Havlu


Ben genel de işleme havlularda ucu püsküllü olanları tercih ediyorum.
Zaten çok gösterişli oldukları için bir de ucunda dantel olması pek hoş durmuyor benim fikrimce...
Ve çok ağır oluyor...
Ama kermesten gelen bir havlu olduğu için müdahale edemedim.
Ucunda püskül yoktu.
Ben de öyle kendi çapımda farklı kumaş bir kurdele ve pul ile süsleme yaptım.
Gayet de hoş durduğunu düşünüyorum :)


Kurdele Nakışı İşlemeli Havlu
Kurdele Nakışı İşlemeli Havlu



Kurdele Nakışı İşlemeli Havlu
Kurdele Nakışı İşlemeli Havlu


Kurdele Nakışı İşlemeli Havlu


Kurdele Nakışı İşlemeli Havlu


Kurdele Nakışı İşlemeli Havlu


Umarım beğenmişsinizdir :)
Desen isteyenleriniz olursa elimde bir çok desen mevcut.
Yardımcı olabilirim.
Hoşça Kalın !

You Might Also Like

0 yorum: