avon,

Avon Nutra Effects BB Krem SPF15 | Ürün inceleme

06:26 Coly 0 Comments

Avon Nutra Effects BB Krem SPF15
Merhabalar...

Bugün sizlere Avon Nutra Effects BB Krem den bahsetmek istiyorum...

Avon kataloğunda son zamanlar da gördüğüm bu Nutra Effects serisini oldukça merak ediyordum.

Bir kaç ürününü denemek için aldım.

İlk olarak BB kremini yorumlamak istiyorum.



Henüz 2 kere kullandım ama bir daha farklı şekillerde kullanacağımdan eminim :)

Neden mi böyle söyledim?

O zaman geçelim yazımıza...


Ürün klasik BB kremler gibi plastik tüp bir ambalaja sahip.


Avon Nutra Effects BB Krem SPF15


SPF 15 içeriyor. Medium ve Light olmak üzere iki renk seçeneği var.
Bende ki rengi Light.
Buraya kadar tamam.

Gelelim benim görüşlerime...

Bu ürünü almamdaki sebep aslında nemlendirici bir krem gibi olmasıydı.
Açıklamasında içerisinde vitamin, mineral, pigmentlerin bulunduğunu ve bu sayede cildi nemlendirdiğini, hafif yapısı ile kızarıklıkları kapatarak sağlıklı bir parlaklık sağladığı yazıyordu.
Ben de bir şans vermek istedim.

Ama gel gelelim ki Avon bb lerde karşılaştığım klasik sorun bununla da karşıma çıktı.


Avon Nutra Effects BB Krem SPF15


Light rengini aldığımı söylemiştim
Ama görüyorsunuz ki benim cildime epey koyu bir renk.
Ki ben aşırı beyaz tenli bir insan değilim.
Hafif sarıya çalan buğday bir tenim var özellikle yüz bölgemde...


Avon Nutra Effects BB Krem SPF15



Ama bunu yüzüme uyguladığımda gördüm ki yüzüm ve boynum arasında uçurum fark var.
Malesef ben Avon'un tüm ten makyajı ürünlerin de bu sıkıntıyı yaşıyorum.
Hatta çoğu kişi de bundan yana yakınıyordu.
Light rengi neden bu kadar koyu olur ki?
Beyaz tenli insanlar ne yapacak?


Avon Nutra Effects BB Krem SPF15


Renk koyuluğu dışında bir de çok parlak olması beni rahatsız etti.
Ev içerisinde çektiğimden kolumda parlaklığı çok belli olmamış.
Ama epey parlak bir ürün.
Bu bir eksi değil elbette. Parlak ve ışıltılı makyaj sevenler için gayet kullanışlı bir ürün.
Sadece ben fazla hoşlanmıyorum parlak görünümden o kadar.

Şimdi ben bu ürünü nasıl kullanabilirim?

Düşündümki açık renk BB ve fondotenlerim ile karıştırarak yada aydınlatmak istediğim bölgelere uygulayarak kullanabilirim.
Çünkü tek başına bu ürünü kullanmak benim için bir facia olabilir :)
Evet yazın bronzlaşıyoruz ve cilt rengime uyabilecek bir renk olacak.
Ama çok parlaksın be kardeşim!
Zaten yazın terliyoruz parlıyoruz falan :(


Avon Nutra Effects BB Krem SPF15


Eğer sizde parlak bitişli makyajlar seviyorsanız ve çok açık bir ten rengine sahip değilseniz bu ürüne şans verebilirsiniz.
Zira ben yeni bir rengi çıkana kadar bir daha bu ürünü alacağımı düşünmüyorum :)

Hoşça kalın!

You Might Also Like

0 yorum: