makeup,

The Balm Meet Matte Nude Far Paleti - Ürün İnceleme

08:01 Coly 0 Comments

Hazır yeni yıl indirimleri başlamışken benimde sizlere önereceğim bir ürün var.
Hem günlük hayatta hem özel günlerde rahatlıkla kullanabileceğiniz bir palet...
' The Balm Meet Matte Nude '



Bir blog satışında görüp aldığım ve iyi ki almışım dediğim bir palet.
Özellikle günlük hayatımda çok fazla kullanır oldum.
Benim en sevdiğim yanı ise tamamen mat olması.
Simli farlar ile aram pek iyi değil.
Hele ki günlük hayatta asla kullanamıyorum :)
the-balm-meet-matte-nude-far-paleti

Renkler gördüğünüz gibi çok sade.
Ve tamamen matlar.
Özellikle 'Matt Rosen' rengi kaş kemiği için harika bir renk.
'Matt Malloy' da gündelik hayatta favorim :)

the-balm-meet-matte-nude-far-paleti

Baz olmadan renkler bu şekilde.
Oldukça pigmentli bir far.
Her far da olduğu gibi bununda tozutma problemi var ama ciddi derecede değil.
Ben gece makyajım da , gündüz makyajım da gayet rahat kullanabiliyorum.
Oldukça kalıcı ve renklerini güzel veren bir palet.

the-balm-meet-matte-nude-far-paleti

The Balm'ın meşhur esprili ambalajlarından :)
Arka kısımda bey efendinin fiziksel özellikleri de yer alıyor :)
Her far ayrı bir isimle adlandırılmış.
İndirim de almanız gerektiğini düşündüğüm bir ürün.
Hem kullanışlı, hem bereketli :)

the-balm-meet-matte-nude-far-paleti

Benim en sevdiğim ve en sık kullandığım far paletim buydu.
Tavsiye edebileceğim nadir ürünlerden.
Umarım güzel bir indirim olur diyerek yazımı sonlandırıyorum.
Okuduğunuz için teşekkürler.

Hoşça Kalın!

You Might Also Like

0 yorum: