Abur Cubur,

MLife Patates Cipsi (Çörekotlu & Maydanozlu Soğanlı) - Abur Cubur Keşiflerim

05:38 Coly 0 Comments

Abur cubur keşiflerime ara vermişim ben.
Nasıl yaparım bunu? :)
Şaka bir yana yazılmayı bekleyen çok yazı var ama yoğunluktan yazamadım.
Bundan sonra her gün 1 abur cubur, 1 kozmetik, 1 cilt bakım ürünleri ile ilgili olmak üzere 3 yazı yazmaya çalışacağım.

'MLife Çörekotlu - Maydanozlu Soğanlı Patates Cipsi'



182 Kcal olması, fırınlanmış ve sadece 2 g yağ içermesi dikkatimi çekmesinin en büyük nedeni idi.
Cips çok fazla seven bir insan olarak denemek istedim.
2 çeşidini aldım.


Ay almaz olaydım. :(
Ya paketi açmamla beraber beni öyle bir yoğun koku karşıladı ki anlatamam...
Keşke kokuyu da sizlerle paylaşabilseydim :)
Çünkü anlatılacak gibi değil.



Arkasında yazan özelliklerin hiç birini taşımıyor.
Gerçekten bir tane yiyebildim onu da yiyemedim.
Ağzıma atıp çiğnememle çıkartmam bir oldu.
Nasıl bir koku tarif etmeye çalışayım...

Hani bitki yağları bekler, bozulur ve kokusu yoğunlaşır.
Ya da yağ kabında yağ uzun süre kalır ve yapış yapış olur.
Ağır bir koku salar.
İşte aynen öyle :(



Baktığınızda şekli falan çok hoş.
Ama bir daha asla almayacağım.
Üstelik diğer ciplerden de yüksek bir fiyata sahip.
Tarihini de kontrol ettim her hangi bir sıkıntı yok.
Ama gerçekten bir facia oldu bu keşif...

Okuduğunuz için teşekkürler.
Hoşça Kalın!

You Might Also Like

0 yorum: