eyeliner,

Rimmel London Scandaleyes Waterproof Gel Eyeliner (Favori Ürün) - Ürün İnceleme

06:21 Coly 0 Comments

Merhabalar...
Bugün sizlere uzun zamandır severek kullandığım bir eye liner dan bahsetmek istiyorum.

'Rimmel London Scandaleyes Waterproof Gel 24 Hr Eyeliner'


Maybelline Gel Eyelineri bilmeyenimiz yok artık.
Ben de jel eyeliner olarak onu kullanıyordum.
Genel olarak göz kapağına bulaşması dışında memnundum.
Ama göz kapağıma bulaşması iyice canımı sıkmaya başlayınca farklı bir ürün arayışına girdim.
Tesadüf eseri Watsons da gezerken bu ürünü gördüm.
Fiyatı da uygun olunca denemek istedim.

rimmel-london-gel-eyeliner

Ambalajı cam değil plastikten.
İçerisinden kendine ait bir fırçası çıkıyor.
Ama ben bu fırçaları pek fazla sevmiyorum.
O yüzden kullanmıyorum.

rimmel-london-gel-eyeliner

Ve iyi ki almışım dediğim ürünlerden biri oldu gerçekten.
The Balm eyelineri kullanırdım onu bile almaz oldum artık :)
Boşa o kadar para veriyormuşum dedim kendi kendime.
Gerçekten simsiyah, kesinlikle bulaşma yapmayan ve çabuk kuruyan bir eyeliner.
Çok da kalıcı.
Üstelik kurumadı da.
Maybelline eyelinerim 2 ay içerisinde kurumuştu.
Bu yaklaşık 3 aydır açık ve kesinlikle kurumadı.

Bittikçe tekrar tekrar alacağım bir ürün oldu.
Siz de uygun fiyatlı, kalıcı ve simsiyah bir eyeliner arayışındaysanız mutlaka deneyin derim.
Hazır sevgililer günü indirimi yaklaşmışken aklınızda bulunsun :)

Okuduğunuz için teşekkürler...
Hoşça Kalın!

You Might Also Like

0 yorum: