çamaşır suyu,

Hijyende Tek Hareket! VISSMATE Ultra Yoğun Kıvamlı Çamaşır Suyu | Ürün İnceleme

08:22 Coly 0 Comments


Blogum da sadece makyaj ürünlerinden bahsetmediğim gibi bugün de hayatımızda önemli yeri olan hijyenden bahsetmek istiyorum sizlere...
Çoğu zaman hijyen sağlamak için çamaşır sularına ihtiyacımız oluyor.
Eskiden kullanılan çamaşır sularının aksine son zamanlarda yoğun kıvamlı çamaşır suları revaçta...
Üstelik adının aksine sadece çamaşırlarda değil, temizliğin her alanında kullanır olduk.



Geçtiğimiz ay denemem için gönderilen, toplamda 4 çeşitten oluşan tüm Vissmate ler bitti :)
Özellikle ablam mutfak, yağ, kir konusunda aşırı titiz olduğundan, çamaşır suyu onda takıntı haline geldi diyebilirim :)
Ellerini bile çamaşır suyu temizleyen biri olarak iki tanesini ona hediye ettim ve yorumlarını istedim.
Deterjan konusunda çok hassas olduğundan kullandığı tek bir marka vardı.
Onun dışında asla başka bir çamaşır suyunu beğenmez ve kullanmazdı.
Aynı şekil de bizim evde de sadece o marka kullanılırdı.

'Limon Gücü'
'Çam Ormanları'
'Deniz Ferahlığı'
'Çiçek Bahçesi'

4 çeşit üründen Çam Ormanları ve Deniz ferahlığı olan 2 çeşidini ablama verdim.
Diğer iki çeşidi biz mutfak ve banyoda kullandık.

Bu ürün için söyleyebileceğim en güzel şey kokusunun kesinlikle keskin olmaması.
Özellikle yoğun kıvamlı çamaşır suları aynı zamanda yoğun bir kokuya da sahip oluyor.
Bu ürünün en güzel yanı keskin bir kokusu olmaması ve temizlik esnasında sizi boğmaması.

Diğer bir güzel yanı ise çabuk durulanması...
Elleriniz de vıcık vıcık bir his bırakmadan kolayca durulanıyor.
Ve gerçekten harika bir şekilde temizliyor.

Odamda 2 adet beyaz deri berjer koltuğum var.
Mecbur olarak siliyorum düzenli olarak.
Ama zamanla dikiş yerlerindeki ipler sarardı malesef :(
Çiçek bahçesi çeşidi ile koltuklarımı özellikle dikiş yerlerine yoğunlaşarak sildim.
İnanır mısınız bembeyaz oldu!
Koltuklarımın simli olduğunu unutmuşum meğer :)


Çiçek Bahçesi çeşidini ben beyaz çamaşırlarda kullandım.
Özellikle pantolonumda çıkmayan bir leke vardı yazdan beri...
Üzerine biraz Vissmate sıktıktan sonra makineye attım.
Kuruduktan sonra lekenin tamamen yok olduğunu gördüm.

İnternet sitesinde gördüğüm bir öneri ise duş liflerini yıkamaktı.
Sıcak su içerisine biraz Vissmate damlattıktan sonra lifleri içerisinde beklettim.
Duruladıktan sonra hem gıcır gıcır olmuşlardı hem de mis gibi kokuyorlardı. :)


Ablamın görüşlerine gelirsek aynı şekilde çabuk durulanmasını ve kokusunu çok sevdiğini,
hatta  diğer deterjanın pabucunu dama attığını ve bundan sonra bunu kullanacağını söyledi :)
Ablam gibi temizlik manyağı ve deterjan uzmanı birisi bunu söylediyse tamamdır zaten :)


Ben de bundan sonra Vissmate ürünlerini kullanacağım.
Umarım farklı ürünlerle de karşımıza çıkar.
Kendilerine bana bu deneme imkanını sundukları için çok teşekkür ediyorum.
Kesinlikle harika bir deneyim oldu bizim için.

İnternet sitelerini görmek ve temizlik ipuçlarını öğrenmek için Buraya Tık Tık yapabilirsiniz.

Okuduğunuz için teşekkürler.
Hijyenli günleriniz olsun.
Hoşça Kalın!

You Might Also Like

0 yorum: