cilt bakım ürünleri,

Vichy Capital Soleil Spf 30+ 30 ml Güneş Ve Dekolte Koruyucu Krem | Ürün İnceleme

04:39 Coly 0 Comments

Güneşli günler yavaş yavaş yüzünü göstermeye başladıysa eğer,
 güneş koruyucular gün yüzüne çıkabilir :)
Gerçi yaz kış kullanılması gereken bir ürün koruyucular...              




Geçtiğimiz yıl bana Narecza dan gönderilen bu ürünü kış aylarında kullanmaya başlamıştım.
Son günlerde daha sık kullanır oldum.
Benim cildim her ürünle uyum sağlayamadığından bu ürünü çok sevdi.
Bazı güneş koruyucular yağlı yapıda oluyor ve bazen sivilcelenme yapabiliyor.
Özellikle ben de...
Ama bu ürün hiç bir şekilde cildimi yağlandırmadı ve sivilcelenme yapmadı.
Herhangi bir parlamaya da sebep olmadı.
Kokusu oldukça güzel ve çok kalın bir yapıya sahip değil.
SPF 30 içerdiğinden korumasının gayet yeterli olduğunu düşünüyorum.


İçeriğinde güçlendirici ve yatıştırıcı Vichy Termal Suyu içeriyor.
Hipo-Alerjenik olduğundan hassas ciltlere de uygun.
Ve en güzel yanı da paraben içermemesi...
30 ml ama uzun bir üre gidiyor.


Eğer sizinde hassas yada sivilceye meyilli bir cildiniz varsa bu ürünü denemenizi öneririm.
En azından tester boyunu kullanarak fikir edinebilirsiniz.
Ürünü satın almak isterseniz Nar Eczadan (buraya tık) temin edebilirsiniz.

Okuduğunuz için teşekkürler.
Hoşça Kalın!


You Might Also Like

0 yorum: