Hediye Ürünler,

Urban Care Shake N Repair Milk Treatment Onarıcı Köpük | Ürün İnceleme

05:17 Coly 0 Comments

Saçlarımda tamamen doğallığa doğru giderken saça zarar vermeyen ürünler kullanmaya başladım.
Saç düzleştiriciler, ısıl işlemler, boya vs. uygulamıyorum.
Hatta saçlarımı fön makinesi ile kurutmadığımı da söyleyebilirim :)
Mis gibi kokan, saça bakım yapan, besleyen ve koruyan ürünler şu aralar favorim.
Ve en sevdiklerimden olan,
Urban Care Shake N Repair Milk Treatment Onarıcı Köpük sizlerle...



Ürün özellikleri arasında içerisinde 12 aminoasit ve süt proteinleri bulunduğu yazıyor.
Bu sebeple saçlarınıza bakım yaparak onarıyor ve mis gibi kokmasını sağlıyor.
Cidden mis gibi bir süt kokusu var. 

#Yeni1sen etkinliğinde bizlere hediye edilen bu saç köpüğünü oldukça merak ediyordum.
Bu ürün hediye edildiğinde çok sevinmiştim ama aynı zamanda saçlarımı kestirdiğim den kullanamayacağım diye de üzülmüştüm.
Ama ben kullanmadan durabilirmiyim?
Hemen denedim. :)

Öncelikle bendeki etkilerinden bahsetmek istiyorum.
Saçlarım kısa olmasına rağmen harika bir hacim verdi kesinlikle ağırlaşma yapmadı.
Kendi saç tipim hafif dalgalı olduğundan dalgalarımı daha belirgin hale getirerek dolgunlaştırdı.
Hatta ben kısa saçlı olanlara ayrıca öneriyorum bu ürünü :)

Aynı zamanda saçlarımı inanılmaz yumuşattı.Hiç bir şekilde bir sertlik yaratmadı.
Kokusu oldukça yoğun ama mis gibi bir milk shake kokusunda...
Oldukça da kalıcı.
Özellikle yıpranmış ve zarar görmüş saçlarınız varsa mutlaka bir şans verin derim.


Nasıl kullandığıma gelirsek eğer ben ıslak ve kuru olarak iki şekilde de uyguladım.
Islakken uyguladığımda nemi ve kokuyu saçlarıma hapsettiğini ve harika bir yumuşaklık verdiğini gördüm.
Aynı zamanda saçlarım doğal hali ile kururken daha parlak ve daha düzgün dalgalarım oldu.

Kuru iken kullandığımda ise daha fazla hacim verdiğini ve kısacık saçlarımın bile daha kolay şekil aldığını gördüm.

Bir de kabaran saçlar için olan Anti-Frizz versiyonu olduğunu biliyorum.
Elektriklenen saçlarınız varsa diğer çeşidine de bakabilirsiniz.

Yeniden sevgili Urban Care teşekkür ediyorum.
Benim favorilerim arasına girmiş oldu.


Okuduğunuz için teşekkürler.
Hoşça Kalın!

You Might Also Like

0 yorum: