bb krem,

Pure Beauty BB Cream SPF 42 - Ürün İnceleme

11:15 Coly 0 Comments

Pure Beauty BB Kremi artık bilmeyenimiz yok.
Uygun fiyatlı ve performans açısından çok başarılı bir ürün.
Hazır indirimler başlamışken bu sevdiğim ürünü sizlere önermek istedim.



Pek çok markanın BB kremini denedim.
Ve memnun kalarak düzenli kullandığım 1-2 marka var.
Bunlardan birisi de bu.
Yapı olarak Missha BB kreme benzetiyorum.


Soğuk alt tonlu bir cilt rengine sahip olduğumdan malesef her BB krem tenimle uyum sağlayamıyor.
Ya sarı kalıyor tenimde, ya pembe.
Ama bu ürünün en sevdiğim kısmı gri alt tonlu olması.
Missha BB ye benzetmemin sebebi de bu.
Kore üretimi BB ler genelde gri alt tonlu oluyor.
Ve her cilt rengine uyum sağlıyor.


Ürünü sürüp dağıttıktan sonra cilt renginize uyum sağlıyor.
Kapatıcılığı bir BB kreme göre muhteşem.
Harika bir kokusu var.
Ve ben de kesinlikle akma bulaşma yapmadı.
Hassas bir cildim olmasına rağmen sivilcelenmeye de sebep olmadı.

Özellikle yaz aylarında SPF 42 içermesi harika bir olay.
Güneş kremi kullanmadan hem cilt renginizi eşitleyip hem güneşten korunabilirsiniz.
Stoklanası bir ürün gerçekten.
O kadar seviyorum :)

Fiyatını tam olarak hatırlayamıyorum ama indirim zamanı sanırım 20 TL civarında bir fiyata satın almıştım.
Watsons mağazalarından ulaşabileceğiniz bu ürünü kesinlikle tavsiye ediyorum.

Okuduğunuz için teşekkürler.
Hoşça Kalın!

You Might Also Like

0 yorum: