alışveriş,

Gratis, Watsons Yılbaşı İndirimi -Alışverişlerim

04:52 Coly 0 Comments

2. yıl gelecek ben hala indirim alışverişimi paylaşacağım :)
Bu aralar yoğunluktan sosyal hayatıma pek vakit ayıramadım.
Özellikle çok fazla biriken sorular var bugün onların cevapları gelecek bayanlar :)

Bakalım yılbaşı indiriminden neler almışım?



@Betuldiyorkii arkadaşımla beraber Bursa Anatolium Avm den yaptık alışverişimizi.
Alışveriş bahane sohbet şahane oldu :)

Cilt bakım rutinimi değiştirip artık seri halinde ürünler kullanmak istiyorum.
Bu sebeple uzun zamandır methini duyduğum Loreal Skin Perfection serisinin Serum, Nemlendirici ve Göz Bakımı ürününü aldım.
Kapatıcı özellikleri de olduğu yazıyor ama herhangi bir fikrim yok.

Bu arada aldıktan sonra pişman olmadım desem yalan olur.
Loreal test yapan firmalar arasında malesef :(
Hatta alışveriş sonrası yanımda olan  @betuldiyorkii arkadaşıma da aynı şeyi söyledim...
Neyse bir daha olmayacak inşallah :(

Fiyatlarını tam hatırlamıyorum ama en pahalı olanı 17 tl civarı idi.


Bir türlü indirimde yakalayamadığım Real Techniques Expert Face fırçayı nihayet indirimli fiyatı ile alabildim :)
Herkes çok seviyor ve övüyor.
Bende bu sebeple aldım.
Fiyatı 25 kusur civarıydı.

Yanında ki karıştırma fırçasını bir arkadaşım yurt dışından getirmiş.
Bir tane de bana hediye etti :)
Tam da ihtiyacım varken...


Nihayettt....
The Balm kalıcı rujların en en en istediğim renklerinden Charming ve Committed artık benim :)
Aranan kan misali herkes arıyor arıyor bulamıyor.
Ben de gittiğimde Charming bir tane vardı.Committed kalmadı dediler.
Bildiğiniz yıkıldım.
Daha sonra dolaşırken benimle ilgilenen çalışan geldi ve kasanın oradan bir tane benim için bulduğunu söyledi.
Kıza bir dua ettim ki sormayın :)
Tanesi 20,90 yada 95 TL idi...

Benri ıslak mendil ise resim tablosuna dönen ellerimizden swatchları silmek için di :)


Himalaya Herbals markasının yüz temizleme köpüğünü almıştım ama henüz kullanmadım.
Bu Neem Mask ında sevildiğini duyunca hazır indirimdeyken almak istedim.
Elimdeki ürünler bittiğinde kullanmaya başlayacağım.
Fiyatı 6,95 Tl gibi bir şeydi...


Hiç duş jelim yokmuş gibi gittim yine aldım.
Ama sırf fiyatı uygun diye aldım bu kez :)
Sanırım 2,45 TL idi.
Benri nin bu duş jelleri çeşit çeşit aromalara sahip.
Portakal, Şeftali, Üzüm, Muz, Çilek ve Elma aromaları vardı.
Biri bana biri yeğenime...İkisi de çilekli.
Ama ben kendiminkini elmalı almıştım.Muhtemelen kasada karıştı :(
Çilek kokusunu duş jellerinde pek sevmiyorum ama kullanıcaz artık...


Yine bir hayvan deneyi vakası :(
İnanın çok üzüldüm ama çok uzak olduğundan gidip değişme şansımda olmadı.
Hatta zaten bu Loreal Mucizevi Yağ ın yan kısmına baktığımda 35-40-50-60 yaşları görünüyor :(
Yani benim cildim için fazla bir ürün.Sonuçta yüze sürülecek bir yağ.
Ama işte alışverişim çok aceleye geldiğinden çok fazla adapte olamadım.
Keşke değiştirme şansım olsaydı ama malesef imkansız :(
Fiyatı 17,95 gibi bir şeydi...



Fotoğrafın netsizliğinin, belirsizliğinin, fluluğu...:)
Kusura bakmayın bu fotoyu böyle koymak zorundayuım :(
Watsons alışverişim sadece bu iki üründen ibaret.
İhtiyaç dışına çıkmamaya çalıştığım için bitmek üzere olan Pure Beauty BB Kremi yedekledim.
Sanırım %30 indirim vardı. 20,90 TL fiyatı...

Kasanın yanında gördüğüm bu ıslak mendiller ise koltuk altları için.
Çok merak ettim açıkçası...
Crystal Deo Roll-On ların ıslak mendil haliymiş.
Bakalım nasıl bir ürünmüş deneyeceğim...
Fiyatı 4,99 TL

Benim alışverişim bu şekildeydi.
Kullanıp memnun kaldığınız, kalmadığınız ürünler varsa yorumlarınızı eksik etmeyin benden.

Okuduğunuz için teşekkürler.
Hoşça Kalın!

You Might Also Like

0 yorum: