alışveriş,

Pastel kozmetik Online Alışverişim - Alışverişlerim

08:48 Coly 0 Comments

Çeşit çeşit indirimler ile dolu bir yılbaşını yeni atlattık...
İnsan sadece başkalarına mı hediye alır?
Tabiki de hayır :)
Pastel kozmetik çeşitli yılbaşı kutuları hazırlamışken bende kendime yeni yıl hediyesi olarak bir paket seçtim.

Bakalım neler almışım :)


Online satış sitesi üzerinde bir kaç paket gördüm.
Ve uzun zamandır arayıp bulamadığım ürünü görünce çok sevinip hemen sipariş verdim :)


Öncelikle şunu söylemeden geçemeyeceğim.
Paketlemeye bayıldım ♡
Daha sonradan kullanılabilecek harika bir kutu ile geldi ürünler.
Ve hepsi teker teker ambalajlanmış haldeydi.
Bu güzel ayrıntı için Pastel Kozmetik Teşekkürler :)


Bu tatlı kutunun içerisinden uzun zamandır İstediğim fakat bir türlü bulamadığı Pastel Daylong 20 numaranın yanında 15 ve 19 numaralarıda çıkıyor.
Aynı zamanda yılan derisi görünümlü şık bir makyaj çantası hediyesi ile...


Hepimizin çok sevdiği ama bir türlü bulamadığı renkler...
Çok hoş değiller mi? :)


Üstelik üstelik bu paketi içerisinde 3 Daylong Ruj ve makyaj çantası ile birlikte 45 TL ye aldım.
Çok güzel bir fırsat oldu benim için.
Hemde en sevdiğim renkler :)


 Sitede 50 tl üzeri kargo ücretsiz olduğundan bir ürün eklemek istedim.
Bu ikili allığın renklerini çok beğendim.
Fiyatı da 7,95 gibi uygun bir şeydi.
En azından kargo ücretsiz olsun diyerek ekledim pakete :)
Ve toplamda 52 küsür gibi bir ücret ödedim bu ürünlere.
Kullanıp deneyimledikten sonra swatchlariyla birlikte sizler ile görüşlerimi paylaşacağım.

Okuduğunuz için teşekkürler.
Hoşça kalın!

You Might Also Like

0 yorum: