alışveriş,

Küçük Bir Kozmetik Alışverişi

05:48 Coly 0 Comments

İnstagram hesabımda flu olan bu fotoğraf için tahminler istemiştim sizden :)
Yeni bir makyaj süngeri bulduğumu söylemiştim.
Tahminler den yalnızca bir tanesi doğru idi :)



Bu sünger ne Koton, ne HM, ne de Nascita...
Geç keşfedip çok sevdiğim marka olan XP ye ait.
Rengini ve yumuşaklığını çok beğendim.Merakla denemeyi bekliyorum.
Eğer memnun kalırsam sürekli bundan alabilirim. Fiyatı 6,50 TL

XP kirpikler ise hem çok doğal duruyor hemde yumuşacıklar.
Fiyatı da çok uygun olunca denemek istedim. Fiyatı 6,50 TL


Şükürler olsun ki yıllar sonra Emily kalemlerin en sevdiğim rengi olan 211 numarasını buldum :)
Bulmuşken de hemen 2 tane alıverdim.
Onun dışında beğendiğim 3 rengi daha aldım.
Fiyatı 2,50 TL :)


Fonex benim en sevdiğim kolonya markalarından birisi...
Gençliğe yönelik harika fresh kokular üretiyorlar.
Üstelik kokuları da çok kalıcı.
Yıllardır kullandığım Pink renginden bir tane de yeğenim için aldım.
Yanında da pembe bir lif aldım.
Ona hediye edeceğim :)


Flormar Pretty serisinden bu turuncu tonlu lip gloss ise dükkanın sahibi amca tarafından hediye edildi.
Sağ olsun hiç boş göndermez beni :)

Minik alışveriş yazımı okuduğunuz için teşekkürler.
Hoşça Kalın!

You Might Also Like

0 yorum: