alışveriş,

Mutfak, Pasta, Kurabiye Malzemeleri Alışverişim

09:31 Coly 0 Comments

Pastacılık kursuna gittiğimden beri mutfak eşyalarına aşırı zaafım başladı :)
Özellikle hamur şekillendiriciler, kurabiye ve pasta malzemelerini gördüğüm yerde alıyorum.
Bakalım bu sefer neler almışım....



Şeker hamurunu dizayn ederken kullanılan çubuklardan aldım.
İnce ayarı bunlarla veriyorsunuz :)
Özellikle pasta kenarlarında, güllerde, hayvanlarda küçük detaylar için en gerekli malzemelerden biri.
İki tarafı da farklı işlev görüyor.
7 TL ye aldım.

E merdanesiz olmaz tabi :)
Büyük merdane küçük detaylarda kullanımı zor oluyor.
O yüzden minik silikon bir merdane aldım.
Tabi ki oda pembe :)
Fiyatı 5 TL.


Bu hafta kursta görevimiz evde pandispanyaları hazırlayıp, kursta şekillendirip dizayn etmekti.
Pastayı taşımam ve sunum yapmam için böyle bir fanusa ihtiyacım vardı.
Hazır cupcakeli görünce de almak istedim.
Ayağını çıkartıp taşıma kabı, ayaklı şekilde ise sunum tabağı olarak kullanılabiliyor.
Tedi den aldım.
Fiyatı 14,90 TL


Evde kurabiye kalıpların ne kadar fazla da olsa yine alırsın.
Çünkü renklidir.
Ya da içerisinde en az bir tane farklı model vardır :)
Özellikle çiçekli olana ve ayıcıklı kalıba bayıldım.
Silikonlar 5 er TL.
Diğer set 2,5 TL.


Ama bu set çok tatlıııı :)
Renkleri ambalajı içeriği... ♡
İçerisinde krem şanti torbası, kurabiye kalıpları, toz dekorasyon kalıpları ve yumurta fırçası var.
İtiraf ediyorum ki ambalajı için alındı :)
Fiyatı da 6 TL civarında olunca almamak olmazdı :)


Baykuşlu silikon kaplar favorilerimden :)
Bunların üzerini ne süslerim ki ben...
5 TL


Yine küçük kekler, pastalar yapmak için silikon kalıplar aldım.
Tanesi 2 TL


 Yine hayvanlı kalıpları görünce dayanamadım tabi.
Çünkü neon renkliydiler :))
3,5 TL

Onun dışında bir de hamur şekillendirme kalıpları aldım.
Bunlar biraz daha büyük boyutlular ve herşeye kullanılabilir.
5 TL

Mutfak alışverişim bu şekildeydi.
Ve muhtemelen çoğusu Çeyize gidecek :)

Okuduğunuz için teşekkürler.
Hoşça kalın! ♡ 

You Might Also Like

0 yorum: