aydınlatıcı,

The Balm Marry-Lou Manizer Aydınlatıcı | Ürün İnceleme

05:46 Coly 0 Comments

The Balm'ın en sevilen ürünlerinden biri şüphesiz ki 'Mary-Lou Manizer' ...
Çok amaçlı kullanılabilen bir ürün olması bir avantaj.
Bende geçen yıl almıştım kız kardeşi ile beraber :)



Dediğim gibi çok amaçlı kullanılabilen bir ürün...
Kaş altını aydınlatmak için, elmacık kemiklerini ve yüzümüzde ki alçak noktaları belirginleştirmek için, dudak ortasında daha dolgun görünüm vermek için, hatta fondöten altına cilde daha ışıltılı bir görünüm vermek için kullanılabiliyor.

the-balm-mary-lou-manizer

Benim güzel kızım gördüğünüz gibi parçalandı :(
Malesef bu problemden çoğu kişi muzdarip.Çanta da gezdirmek için pek uygun bir ürün değil.
Herkesin aksine ben çok fazla kullanamıyorum bu ürünü.
Evet çok kullanışlı fakat ben ışıltılı görünümü makyaj da pek fazla sevmiyorum.
Daha doğal, mat tonlarda makyajdan yana tercihim.
Ancak özel bir gün olursa düğün, nişan vs. o zamanlar da kullanıyorum.
Zaten ziyan oldu garibim :)


Gördüğünüz gibi Cindy Lou nun aksine daha sarı alt tonlu bir aydınlatıcı.
Eğer bu tarz ürünleri seviyorsanız deneyin derim.
Çünkü diğer aydınlatıcılara göre fiyat performans açısından gayet başarılı bir ürün...
Normal fiyatı 40 kusur TL.
Fakat indirimler de 20 kusur gibi bir fiyata sahip olabilirsiniz bu ürüne.

Okuduğunuz için teşekkürler.
Hoşça Kalın !

You Might Also Like

0 yorum: