Kozmetik Ürün Keşiflerim,

'Eveline Cosmetics Cleansing Micellar Solution' - Makyaj Temizleme Solüsyonu | Ürün Keşiflerim

06:01 Coly 0 Comments

Makyaj çıkarmak makyaj kadar keyifli değil malesef :)
Ama bunu kolaya çevirecek ürünlere sahipseniz eziyetten de kurtulursunuz.

'Eveline Cosmetics Cleansing Micellar Solution Makyaj Temizleme Solüsyonu'



Dore Online temsilcisi olduğumdan Eveline kozmetiğin hemen hemen her ürününü denedim diyebilirim.
Eveline Polonya menşei olan bir marka.
Dore Online dışında Türkiye de satışı yok ama bazı internet sitelerinde bazı ürünleri bulunuyor.
Hatta Copines, İsabella Dupont, Delia gibi ithal ürünlerde bulunuyor.

Değişik markalar keşfetmeyi sevdiğimden bu ürünü de denemek istedim.
Çok da memnun kaldım.
Göz makyajında kullanmadım ama yüz makyajımı çok güzel bir şekilde temizliyor.
Yağlanma ve sivilcelenme gibi herhangi bir probleme de sebep olmadı.
Kokusuz ve ferahlık veren bir ürün...
Karma ciltler olan bu çeşidin bir de hassas ciltler için pembe versiyonu var.


Normalde 150 ml olan bu ürün ben aldığımda 50 ml daha fazlaydı.
200 ml bana uzun süre gitti.
Baya biz az kaldığından bitmeden sizlerle paylaşmak istedim.
Yeşil renkte ve su gibi yapısı olan bu ürünü severek kullandım.
Tekrar bulabilirsem almayı düşünüyorum.
Ama önce elimdeki misel suları bitirmem gerek :)
Gördüğünüz yerde bir şans verin derim.

Okuduğunuz için teşekkürler.
Hoşça Kalın!

You Might Also Like

0 yorum: