Kozmetik,

XP Eyebrow Kaş Kiti 02 Numara Ürün İnceleme | Kozmetik Ürün Keşiflerim

04:31 Coly 0 Comments

XP Kozmetik son zamanlarda herkesin ilgisini çekmeye başlayan bir marka oldu.
Benimde severek kullandığım bir çok ürünü var.
Bunlardan birisi de

 'XP EYEBROW KAŞ KİTİ'



Önceden kaş farından ziyade kaş kalemi kullanıyordum sürekli.
Fakat kaş kaleminin kaşları döktüğünü farkettim.
Bazı yerlerde açılmalar oldu.
Ve bu sorunu benimle birlikte bir kaç arkadaşım daha yaşadı.
Bir iki kuaför de kaş kaleminin kaşları döktüğünü, far kullanmanın daha iyi olduğunu söyleyince bırakma kararı aldım ve kaş farlarına yöneldim.
Bundan önce flormar kullanıyordum fakat yeni çıktığını görünce bir şans vermek istedim.

Kesinlikle son zamanlarda en severek kullandığım ürün oldu kendisi...
Başta renginin bana çok güzel uyması, fiyatının bu kadar uygun olması tamamen bonus!

xp-eyebrow-kas-kiti-02-numara

İçerisinde 3 ayrı ton bulunmasına rağmen 3 tane ayrı şeklinde raflarda...
Bende 02 numaralı kit var.
Saçlarımı koyulttuğumdan beri orta renk bana tam uyum sağlıyor.
Sarışın iken başta ki renkten o kadar arar bulamazdım :)

İçerisinde çift taraflı bir fırça mevcut.
Bir tarafı kesik uçlu diğer tarafı küçük top şeklinde.
Bu fırçayı başta sevmemiştim.
Daha sonra elim alışınca sürekli bunu kullanmaya başladım.
Ambalajı gayet kaliteli.
Kesinlikle çantada açılma vs. sorunlar olmuyor.

xp-eyebrow-kas-kiti-02-numara

Renkler tam yansımamış olabilir.
Normalde biraz daha koyu tonlarda.
Ufacık dokunduğunuzda bile rengini harika veriyor.
Pigmentasyonu gayet güzel.

Kalıcılığı mükemmel!
Sabahtan geceye kadar uçmadığını bilirim.
Oldukça da bereketli bir ürün.
Ben ortadaki rengi kaşlarıma kullanıyorum.
Diğer iki rengi ise gölgelendirme işlemlerinde kullanarak değerlendiriyorum.

Bu kadar performansa rağmen fiyatı çok komik.
7,50 TL gibi bir fiyatı var.

 Gördüğünüzde kesinlikle bir şans verin derim.
Ben hemen yedekleyeceğim bir tane daha.
Renkler size uygun değilse diğer 2 kite bakabilirsiniz.

Okuduğunuz için teşekkürler.
Hoşça Kalın!

You Might Also Like

0 yorum: