dudak balmı,

Mediwell Dudak Bakım Kremi │Ürün İnceleme

10:31 Coly 0 Comments

Son zamanların en mini mini Lip Balm serisi 'Mediwell Dudak Bakım Kremleri'
Özellikle minik ürünler sevenler için vazgeçilmez oldu :)
Peki sadece ambalaj yeterli mi?
Tabi ki de hayır!


Bir anda etrafımızı saran bu sevimli şeyler aynı zamanda çok da sevilmeye başlayınca bende büyük merak oluşturdu.
Bazen aslında çok da işe yaramayan ürünler dilden dile dolaşınca şişirilip harika bir ürünmüş haline geldiğinden açıkçası 'Acaba mı?' dedim.
Çok aramama rağmen bulamadım.
Ama aylar sonra bir eczanede yalnızca tek bir çeşidine denk gelince alıp denemek istedim.
Daha deneyemeden İnstagram üzerinden #yeni1sen etkinliğine davet edildim.
Ve etkinliğin sponsorlarından biri olan Mediwell bizlere içerisinde 4 çeşidi de bulunan bu seti hediye etti.
Ve ben tabi ki çok mutlu oldum :)
Küçük bir yerde yaşadığımdan her ürünün her çeşidini bulamıyordum çünkü...


Ben yine de bu hepsini açmadan kendi aldığım Kavunlu olanı kullanmaya başladım.
Özellikle kış aylarına denk gelmesi çok iyi oldu.
Her gece yatmadan önce, ya da karlı havalar da dışarıya çıkmadan önce kullandım.
Öncelikle şunu söylemeliyim ki kokular enfes!
Özellikle Kavun ve Tutti Frutti
Aynı şekilde yapıları da çok çok yağlı değil.
İlk sürdüğünüzde hafif yapış yapış gibi gelebiliyor.
Ama dakikalar sonra benim dudaklarım harika bir şekilde emdi ve nemlendi....
Öyle ki kavunlu olan bitmek üzere ve diğer kavunluya geçmiş bulunmaktayım :)


Bu tip lip balmlar da en sevmediğim olay ruj şeklinde olmaması ve elle sürmek zorunda kalmanız.
Açıkçası ben çok hijyenik bulmuyorum.
Ve ne bileyim elimle sürmek çok hoşuma gitmiyor.
Ben bir ruj fırçası yardımı ile uyguluyorum.
Ya da en olmadı bir kulak çubuğu yardımı ile uyguluyorum.
Böylesi daha çok içime siniyor :)
Şuan da makyaj masamı süslüyorlar miniş miniş görüntüleriyle :)
Henüz açmaya kıyamadığım 2 çeşidi yazı bekliyorlar...

Özellikle çatlak dudaklarınız varsa kesinlikle tavsiye edebileceğim bir ürün.
Ben her likit ve mat ruj öncesi dudaklarıma uyguluyorum.
Hem güzel nemlendirme sağlıyor hem de kokularına bayılıyorum ♥

Denemek isterseniz eczaneler de bulabilirsiniz.
Okuduğunuz için teşekkürler.
Hoşça Kalın! ♥

You Might Also Like

0 yorum: