aparetif,

Tavada (Sahanda) Pırasalı,Havuçlu Yumurta Tarifi - Kahvaltılık | Yemek Tarifleri

11:04 Coly 0 Comments

Swarm da olsam şimdi üst üste yemek tarifi yazdığım için artı + puan alırdım :)
Neyse siz biliyorsunuz her telden çaldığımı.
Ki bu lezzeti sizler ile paylaşmasam olmaz dı...
Kahvaltıda değişiklik sevenler için,
'Pırasa Ve Havuçlu Yumurta'


Öncelikle şunu söylemeliyim.
Çok basit!
Hatta daha da basit :)
Bir zamanlar kulağımda,zihnimde bi yerlerde kalmış bu tarif dün sabah zihnimde canlandı.
Hemen harekete geçtim ve yapmaya koyuldum.

Malzemeler:
Tamamen size kalmış :)
Ama pırasa gerekli!
Tereyağ
Yumurta
İsteğe göre havuç
İsteğe göre baharat

Hazırlanışı:
Ben kendime hazırladığımdan bir adet pırasa kullandım.Siz miktarı artırabilir ve yumurtayı çoğaltabilirsiniz.
Bir pırasayı doğradım ve suda biraz beklettim.
Suda beklerken bir tane de havuç doğradım halka halka...
Daha sonra tavaya göz kararı tereyağı koydum ve yanmasın diye çok az sıvı yağ ekledim.
Yağ kızdıktan sonra süzdüğüm pırasa ve havuçları ekledim.
Yumuşayarak kavrulması için üzerine kapak kapattım.
Ve kavruluncaya kadar bekledim.


Pırasalar ve havuçlar yumuşayıp rengi değiştikten sonra tuzunu ekledim.
Ve bir kaşık yardımı ile ortasını açarak bir yumurta kırdım.
Yumurtanın daha iyi pişmesi için yeniden kapak kapattım.
Ocaktan indirmeye yakın ben kendi zevkime hitaben Kajun baharatı ekledim.
Siz isteğe göre Karabiber,Pulbiber vs. ekleyebilirsiniz.
Bu arada bir öneri olsun, eğer sarımsak tozu yada bir diş rendelenmiş sarımsak eklerseniz daha lezzetli oluyor.
Sarımsak tozu normal sarımsağa göre daha kokusuz.
Ve tabi eğer benim gibi yalnızları oynuyorsanız kullanın derim :)
Aksi halde durum ciddiyetini koruyacaktır ;)

Ve işte vitamin dolu farklı kahvaltılığımız hazır :)

Mutlaka deneyin derim.
Özellikle sebze sevenler.
Ben sebze canavarı olduğumdan özellikle kahvaltı da bu tarz şeyleri denemeyi çok seviyorum :)

Şimdiden afiyet olsun.
Denerseniz bana yorum bırakmayı unutmayın.
Okuduğunuz için Teşekkürler.
Hoşça Kalın!

Dip Not : Ekmeğinizi rahatça banabilirsiniz :) Immm yummmy  ♥

You Might Also Like

0 yorum: